Daisypath Anniversary tickers

Tickerplayground.com

Thursday 21 April 2011

novel fevretkuu

setelah lame aku tak hupdate blog aku ney , bukan ape , ase tak de idea jee . kene jenguk blog orang dulu baru datang idea nak tulis ape . hehe

oke , aku nak citer sket pasal novel yang paling aku suke bace . jeng jeng jeng . novel LIANA AFIERA MALEK . tajuk dye DAH KATA DAH , EH IYE KE NI ? , 1 2 3 I LOVE YOU , JEALOUS LA PULAK . tajuk dye pon da best kan ? isi citer dye memang BEST ! gelak guling guling tao aku bace novel ney . best tak engat dunia youuuu ~~

watak utama dye budak budak skola , remaja . anak orang kaya , kerabat diraja , baru balik Malaysia . start citer kembar tu umur 13 taon . novel ney bersiri yeee . kalo nak tao kesudahan , kene beli sambungannya . tapi aku tak beli pon , pinjam orang punye jee . hehe . mahal gilewww kott nak beli . hehe

Tengku Ain Yohanna & Tengku Ain Yohanni . dorang kembar . ade abang dua orang . name tak engat dah . memang aku suke la bace novel tuu , boley gelak guling guling youuu ~~









ney sambungan terbaru , kalo tak silap aku laa .






 mase aku form 5 , ade la junior aku bawak novel yoyo ney yang baru ( sblm novel sakitnya rindu ni )
aku tak penah bace lagy . pujuk la budak tuh , nak pinjam . dye cakap dye nak bace , dye pon pinjam ngan budak luar jee . pujuk punye pujuk , dye bagi laa aku pinjam novel tu . pagi sok hantar balik . malam tuu , aku tak tido semate mate nak abeskan novel tuu . aku tak pedulik dah bunyi ape , ngantok mate ke . orang laen sume tido , aku sorang jee yang membute dok bace novel tuu .

lampu pasang 1 jee . kang marah plak orang laen pasang banyak banyak . start bace kul 9 lebih , sampai laa kul 8 pagi sok . break la jap smayang subuh then sambung balik . novel tuu tebal gylerr youuuu !! tak caye try belek . aku da tak engat baper m/s dye tapi kalo korang bace shri , konpom tak abes . fuhhhh ! tak tido malam smate smate nak abeskan novel tuu . berbaloi baloiiiiii ~~

puas aty dapat abeskan novel tuu . tengah dok bace tuu , gelak sensorang . mesty kalo ade yang tersedar malam tuu cakap antuu mane la yang dok mengilai . padahal aku dok gelak . keh keh keh . kalo korang bace , konpom gelak lebih dari aku .


*aku nak bace novel tuu lagy , tak puas bace . sape sape nak bagi pinjam sila angkat tangan macam saya . ( sambil lambai tangan ) hue hue hue

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...