Daisypath Anniversary tickers

Tickerplayground.com

Saturday 2 April 2011

bila hati dah rinduuu =,='

sobs sobs sobs :(
rinduuuu gylerrrr kat my gulagula , da lame tak text , gayut lame2 ( call ) , tak dating sesame . last kitorang dating , 26 hb disember 2010 . tu laa kali terakhir aku jumpe my gulagula . 27hb tu my gulagula da pegy PD , latihan slama 6bulan . lame siottttt ! =(

tak penah berjauhan lebih dari seminggu , setiap minggu mesty jumpe , text , call hari2 . botakk aku , huhu .
betoll laa kann orang cakap , kalo da tak de depan mate baru kita hargai seseorang tu . cam tu la aku rase , walaupon bulei dikatakan dalam seminggu , 2 3 kali kitorang gadoh . ( dasyat toll ! ) lepas tu baek balik , aku pon tak paham nape laa dye suke sangatt gadoh ngan aku , best kee ?? hehehe

bila duduk jaoh ney , rinduu pulak ase . da 4 bulan tak jumpe , ary tu cakap nak balik tapi tak tao laa caner . dye tak nak aku berharap sangat , da tao sangat perangai aku kalo da janji tapi tak tepati , siap laaa aku mengamok and merajok ! huhhhh ! cam bebudak jee perangai , hihihi

msj pon kadang2 jee time kawan dye tak gune fon , baru kitorang leyh msj . call pon jarang2 jee kene tunggu dye himpun duet syiling banyak2 , huhu . ye laa , henfon dye da kene rampas , da jadi hak milik kerajaan ! waaaaaa , fon aku tuuu :( , kitorang tukar fon sebelum dye g . aku gune fon dye , dye gune fon aku . sobs sobs sobs . :/

da nak dekat 3 taon kitorang couple , cepatnyeeeee mase berlalu . ngan dye laa yang paling lame , insyaallah kalo ade jodoh ade laaa . doakan kitorang yeee ... hihihi =,='
sape2 yang boring bace entry aku kali ney , disarankan tak payah bace yeee . hohoho

kenangan kitorang , =,='

how i miss you , sayanggg :(

cinta antara khairy & suzila .. <3

sweet memories

i love you more more and more !

kite kite kite

miss you like crazy !


hanya kenangan2 semalam yang dapat aku kenang untuk mengubat rase rinduu ini , cheeewaahhh . hihihi

b tak kan tinggalkan pa . b tak kan cari pengganti pa . hanya pa di aty b , IMYSM !

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...