Daisypath Anniversary tickers

Tickerplayground.com

Thursday 21 April 2011

histeria

seram tak tajuk ? hehe . aku nak citer pasal kenangan histeria aku tengok mase aku dok hostel . hostel aku besau la . penghuni aspuri dekat dekat 400 lebih . aspura sket dari aspuri . yelaa kan kaum adam kan sket jee ? hehe

nak dijadikan citer , malam tuu macam pesta hantu hantu pulak . dorang pakat rasuk budak aspuri . dekat 10 orang gak yang kene malam tuu . sumenye budak form 3 & 4 . sebelum ney pon ade yang kene histeria , tapi tak seteruk malam tuu laa .

sedang aku best study dalam bilik prep ( cehhhhh =,=' ) , ade sorang budak form 3 datang ke bilik prep form 5 . dye cakap ade budak tuu kene histeria . sebelah menyebelah jee . aku ngan eksaited terus ke bilik sebelah . memang budak tu tengah meronta ronta , menjerit , melawan makhluk tu dari masuk dalam badan dye . kawan kawan dye tolong bace yasin , surah surah al Quran dan sebagainye .

aku pulak , TENGOK jee . hehe . mane brani nak tolong . berdiri atas kusi , then tengok budak tuu . skali budak tu tenung orang orang skeliling dye ngan mata merah , takot gilooo woooo . aku pun tengok je la budak tuu . mase dye tenung tuu , semua orang kene duduk diam . tak bulei lari , alih pandangan . kalo ko lari , siap laa dye seru nama ko sampai ko datang balik dekat dye . kawan aku kene panggil dekat dye , menangis sakan kawan aku . aku tukang gelak jee . hehe

lepas tuu , ade kawan laki aku masuk aspuri  aku pon tak tao nape budak yang kene histeria tu benci sangat kat kaum adam . skali dye jerit JATE BENGOM ! BODO ! AKU BENCI JATE ! terkejut kawan ku tuu , terus dye blah . HAHAHAHA . lawak lawak .

disebabkan ramai yang histeria jugak lepas dengar budak form 3 tuu menjerit , cikgu pon datang la kat asrama . memang kecoh gilewwww laa . Pengetua , PK Hem semua datang . yang paling aku nak gelak sakan , boleh pulak budak tuu wrestling ngan cikgu Lan . lawak lawak . aku ngan kawan kawan dok tengok and gelak jee .

yang aku maseh engat laa , cikgu Lan tuu 'jebek' ( baut muka toya ) dekat budak tuuu . lepas tuu budak histeria tu tanye ,

" bakpo mung wat gitu ? "
cikgu aku jawab , 
" doh mg hudoh "
ape lagi , gelak sakan laa aku ngan kawan aku yang dok dalam bilik prep tuu . punye la marah budak histeria tuu sebab gelakkan dye . dye tenung kitorang ngan mata merah . kitorang pon terus senyap . takot weyyy . boley pulak budak tuu pegi sepak baldi air bace yasin . habes la tumpah air tuu .

dipendekkan citer , ade la budak laen yang kene pulak . aku pon tolong la pegang budak tu . form 3 jugak . baru jee masuk asrama . kawan aku iwe yang tolong bomohkan . padahal tak de kredibiliti pon nak jadi bomoh , saje buat buat pandai . aku pon tolong la iwe membomohkan budak tuu . hik3 .  kitorang letak budak tu atas kerusi . dye dok asyik menggelepar . tak tahan dah aku nak pegang . dah la budak tu agak berisi . aku pon lepas jee , bukkkk ! skali jatuh pulak budak tuu atas lantai . gelak lagiii . hehehe . 

ramai la jugak budak budak aspura tolong bomohkan budak histeria . asalnye bukan pandai pon , maen bace surah then jentik jentik air . aku tengok pon gelak . adoiiiiii . aku sebenarnye penakot , tapi sebab nak tengok , aku redah jela . maen cangkung depan budak histeria . 

yang paling lucu , budak yang wrestling ngan cikgu Lan tuu tak kua kua jugak makhluk dalam badan dye . skali dye nampak cikgu Mat ( PK Hem ) , dye terus panggil , 
" weiii Mat botok , mung mari sini "
skali cikgu Mat boley pulak cakap ,
" aku engat budak jee yang benci aku , hantu pon benci jugak "
gelak sakan aku ngan kawan kawan . cikgu tu cakap kejap yeee . dah la cikgu tu tengah pegang henfon baru dye . tak silap aku n80 . cikgu suruh kawan aku pegang henfon cikgu tu . adegan lepas tuu aku dah tak engat . 
 
kawan aku pon kene gak . dye panggil sume geng geng aku dok keliling dye . skali dye celik mata , terus aku pejam mata . mata merah dok tenung orang sape tak takot ? dye dok nangis cakap kawan kawan aku tak sayang dye . pelik pulak aku , nape makhluk dye touching lebih pulak ? 
 
cikgu Mat ntah baper kali suruh kitorang pgi masjid . tapi wat tak tahu jeee . hehe . malam tuuu , kawan aku dengar ade bunyi orang nangis dekat stor bawah . mase tuu dye dok iron baju skola . pukul 12 tengah malam . naseb baek la tak kene mase aku tengah iron baju . mau nyee aku lari marathon 100 meter . hehe
 
malam tu sebelum tido , bace yasin dulu . then satu katil 3 orang tido . dasat toll ! sebab penakot punye pasal . dah la katil single , habes berpeluh peluh aku . tapi tak kesah dah sume tuu . lampu plak sume dorm tak tutup . dekat sebulan jugak la dorm aku tak off lampu kalo tido . warden tak marah dahhh . paham sangattt . 

oke laa , tu jela yang aku boley story kat korang . sebenarnye banyak lagi . sebab otak aku dah delete separuh dari kenagan histeria ney . skali engat , lucu pulak kan ? mintak jaoh la dari aku sume mende tuu . aku bukannye kuat semangat pon . kalo tido malam malam mesty on lampu tido . baru tak gelap . simpang malaikat 44 dari aku .
 
renung renungkan dan selamat beramal . hue hue hue










0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...