Daisypath Anniversary tickers

Tickerplayground.com

Sunday 24 April 2011

entry panasss !! hehe

salam :)

perlu ke nak buat entry hina @ kutuk orang ? PERLU ke ? SEBAB ape buat macam tu ? 
tadi aku ade satu bace entry , dye kutuk kutuk girl kat kelantan , negeri kelahiran aku . kenape buat macam tuu ? nak suruh orang pakat dok benci kutuk kite ke ? nak suruh traffic nuffnang naek ke ?

aku pon tak paham ngan orang macam ney . aku bukannye bagos sangat pon nak berblog ney . masih merangkak lagi . tapi tak perlu la kot nak buat entry kutuk kutuk macam tu . dari tak de musuh terus jadi musuh . 

kenape ngan KELANTAN ? best ape dok sini , makanan murah murah . best pulak tuu . banyak pilihan . barang barang pon agak murah dari harga kat negeri laen . tak ke save due tuu ? huuuuu . part tu aku paling best . 

kedai tepi umah aku masih jual lagi air slurpee ( ice blanded ) rege dye 50sen . tak ke jimat tuu ? hehehe . aku rase kat negeri laen dah tak de dah rege ney . oke , aku dah melalutttt panjangggg . =,='

jangan la dok kutuk kutuk negeri . kite ney same same melayu , islam pulak tuu . sampai bile la melayu nak maju kalo dok kutuk mengutuk ? same jee negeri mane mane pon . aku tak benci pon orang luar ? nape nak benci negeri aku ?

lebih baek laa ko kutuk indon tuu dari dok kutuk negeri negeri dalam msia ney . ape laaaa , tak paham aku . maybe dye kurang kasih sayang kottt . kadang kadang menyirap jugak aku dengar orang dok kutuk kutuk negeri aku neyyy . 

aku tao la , bebudak pompuan negeri aku comeyy loteyyy . sebab tu kott dorang jeles . hehehe . kepade yang jeles jelaaa . aku tak maksudkan sape sape . 

p/s : makanan best best , muarah murah , banyak pilihan . SO, welcome to KELANTAN ! hehehehe . peace ~ :))









0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...