Monday, 25 April 2011

anak sedare

entry ney da basi sebenarnyee , tapi nak up jugakkk ! hehehe

anak kawan aku laa , kakak aku blom abes blaja lagi . baru duoplohduo umo dyeee .

oke , aku pegy melawat anak kawan aku , seyes comey bebenor anak dye . putih gebu lagi youuuu ! tetibe kan rase nak kawen , nak dapat baby jugak . eee gewdiknye akuuuu , blaja pon tak abes lagi . hehe
aku memang suke baby , nampak baby kawan aku tuu rase nak cubit cubit , gomo jee budak tuu . heeee



cute kan baby ney ? name dye mohd darwish :)    



ade gaye tak nak jadi mummy jugak ? hehehehe . *gewdiks !


:)  


comey nyee babyy

 
nyenyak nye darwish tidoo


alolooo celik mate


nak nangiss

 
darwish tengok aunty sue , hehehe


aunty syida dukung darwish


ney la ibu darwish . putih gebu gituu

laen kali aunty datang darwish jangan tidoo yeee . aunty nak maen , gomo darwish . hehe . besau nanty jadi anak yang taat kat ibu and papa yeee .

bubye :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...