Daisypath Anniversary tickers

Tickerplayground.com

Tuesday 26 April 2011

penganggur berjaya !

well , dah dekat 5 bulan aku dok tanam anggur kat umah . tapi habuk pon tarak . sian aku kan ? kan ? KAN ?
makin naek la berat badan aku . da nak same berat ngan anak badak sekor ! muahahaha . ade aku kesah ? adeeee ? kalo aku kesah dah lame aku diet . tapiii ........................? tak pon kan ? hehehe

hari hari kan mense same yang aku wat . bangun pagi tak tentu la pukol baper . minum air jee tok breakfast . aku pon tak paham , nape laaa selera aku terbantut skarang ney . dulu tak macam ney pon . tapi berat badan tak jugak turun turun . poor me :'/

naseb baek laa kan kat umah ade tenet , bulei la jugak wat hilang bowim . berkembang la sket otak aku nak same besau ngan badan aku ney haaaa . hikhikhik . dan naseb baek laa jugak kat umah aku tak gune berukband tuu haaa , kalo tak jenuh aku nak tunggu line tu oke . huhhhhhh ! *tak baek mengeluhh

kat umah aku jadi bibik tao . kene kemas umah , sapu lantai , basuh pinggan , masak nasik , lauk . tapi tak de la best sangat pon aku masak . maen campak jeeee . hue hue hue . tapi adek bongsu aku tuu makan jee hape yang aku masak . dye tak pedulikk dah aku campak ape . HAHAHAHAHA

jadik bibik pon , mama aku bayar gaji . haruslahhh kann ? kan ? KAN ? kalo tak , mane laa aku nak carik duet nak beli mende mende kan ? and ,,,,, mama aku baru jee hulur gaji . yeahooooooo ! bulei la nak beli baju baru . ngeh ngeh ngeh

sekian , terima kaseh !

p/s : bile dye nak balik ? almost 5 months tak jumpe dye . huk huk huk :'/

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...