Daisypath Anniversary tickers

Tickerplayground.com

Saturday 2 April 2011

imej baru ?

hihihi , rase nak tukar imej laa pulak . =,=' . imej muslimah laa , teringin sangat tengok orang pakai shawl , nampak cantek and cute . my sista pon banyak koleksi shawl , macam2 pesem adee . hihi
slalunyee kalo teringin nak pakai , aku akan pau yang dye punyee . sungguh tak gune kakak . HOHO . ade aku kesahhh ? hihi

skunk aku pakai syria jee , tu pon pau yang adek punye lagiiii . hihi . biase laa , sume mende kitorang share , sharing is caring kann ? kan ? KANNN ? huhuhu . sebab tu la kott ramai orang cakap yang muke kitorang same , cam kembar . tak la kann ? hihi . -,-'

sooo , ary tuu aku ade make over cuzzy aku . dye 13 y/o . cantekk jugakk kan aku make over ? hihi



her name : Z.A.N.A (:





;D

peaceee (:

ney pulakk aku , poyoo jee kannn ? hihi







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...