Monday, 28 March 2011

ape makna K.A.W.A.N ??

kawan kawan aku mane ? ? kemana menghilang ? aku rinduu kawan kawan aku . especially anes , jie , uyue , king , enie , topo , mimi ... mane dorang ??

aku rinduuuuu gylerrr2 kat zaman skow dulu , mase dok hostel . kat hostel laa kite kan tao perangai kawan kawan kite yang sebenar .. am i rite ? ye laaa , da asyek berkepit ke sana ke mari ngan kawan tuuu , tao laa perangai dye yang sebenarr . aku sayang kawan kawan akuu . bagi aku , kawan kawan laa yang wat edop kite ceria , korang paham2 laa dok hostel kan macam mane ? sume mende wat ngan kawan , g mandy ngan kawan , makan ngan kawan , tidoo ngan kawan , gossip pon ngan kawan , nak pegy skola pon ngan kawan . pendek citer , sume mende kite wat ngan kawan ..



ade sesetengah orang suke kumpul kawan ramai ramai , nak buat ape pon aku tak tao . bagi aku , tak perluu kawan ramai ramai kalo time kite perlu , dorang tak de . kalo berkawan , biar laa berkekalan . kawan yang paling rapat bagi aku adalah diri aku , gulagula aku , adek akuu .

p/s : rinduuu sangat sangat kat anes , da lame tak borak sesame , gosip sesame , tido sesame , exercise sesame  dan banyak lagi yang wat sesame ... miss sangatttt mase yang berlalu tuuuu :(

and ,,,,, misss HIM damn muchhh !!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...