Daisypath Anniversary tickers

Tickerplayground.com

Monday 28 March 2011

mood : MALAS !! ~~

aku malas nak update blog , aku malas nak aktif maen game Cityville , aku malas nak edit gamba , aku malas nak makan ( tipuu jee , hehe ) sume mende aku malas nop wat . tak de mood lasum ! mane my gulagula ney ? kalo leyh msj ngan sweetheart aku tuh , terubat gak mood malas aku tuh ! huhhhhh !!

nak bulei msj pon bukan maen susah ! 2 , 3, 4 , 5 ary sklai baru leh msj , dye call aku . nak wat caner , aku kene laa terima . da janji tak nak cari yang laen . yee laa , bagi aku couple bukannye cam tuka2 baju . maklum laa , aku bukannye lawoo pon . naseb baek gak ade orang nak , hehehe ;DD
banyak gak tulis bele2 tak dop mood pon , ye laaa bukannye ade orang bace entry yang aku tulis ney . tak perlu la nak bagi gleme blog aku ney , kang da tak leh tulis mende2 yang private lak .

isssshhhh , geram toll aku ngan fesbok . friends ramai , tapi yang komen like muke same ! nakk jee aku delete sume manusie kat fren list aku tuh . tak payah frens ramai2 tapi tak penah tegor . aku malas nak approve sesape yang add , wat sakit aty jeee . haram tolllll !!! setakat ney , da ramai ak delete , tapi still ramai agy fren .

p/s : kawan2 pon da sombong , BFF aku lak tuh ! patot anggap BFF agy tak ? komen 1 pon tak reply , orang laen boley plak komen . tak paham !! baek aku tak payah iktiraf sape2 jadi BFF ! tak de maknenye !!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...