Daisypath Anniversary tickers

Tickerplayground.com

Monday 4 July 2011

yuhuuu

salam

aku boring gilerrr laa , tu yang rase nak tulis blog . aku rase nak tukar layout blog aku ney , tapi tak tao nak cari kat mane layout yang cun cun . korang boley suggest tak page mane yang ade layout cantek cantek ?

aku tak de idea pon nak tulis blog , so aku up gambo gambo mase kitorang satu family pegi pantai dalam rhu , pasir puteh . kitorang pegi berlima jee . papa , mama , kakak , aku , adek bongsu . sebabnye adek pompuan aku ( pipi @ fifi ) sambung blaja kat UM . adek laki sorang lagi plak dok kat MRSM Langkawi .

so , skarang cuma tinggal papa , mama , aku and adek bongsu aku jee kat umah .



cekidaud dis pitca ! <3


pose       

gaye apekah ini ?

( ? )

tabik tuan !

kePOYOan menyerlah


hahahahha :p

adek hakuh

papa , hakuh , mama

erkkk ?





jagung yang agak best kott



haha muka hakuh huduh !

girlsss ~




so , tuu je laa gambonye . bubye !

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...