Daisypath Anniversary tickers

Tickerplayground.com

Thursday 24 March 2011

kanak2 riang pegi jenjalan (:

tadi aku ekot kengkawan adik aku g jenjalan . dorang ialah yana , mirah , alif , jakir n adik aku . saje je jenjalan ngan bebudak nak hilangkan kebosanan aku pada tahap gaban ney . HAHAHAHA (:
so , kitorang plan nak pegi Jeram Linang . adik aku pon drive laa kete kancil mama tu pegi sane ( aku just duduk seat tepi adik aku sebab takott nak drive kete , hehe ) ape punyee penyakitt la , tak cool lasum , HIHIHI :x . mule2 pegi amek amy @ mirah kat umah atok dye . alif n jakir yang tunjuk jalan nak pegi umah amy n jeram linang .

dalam 250meter nak sampai Jeram Linang , tibe2 alif u-tutn moto dye then baru cakap ade polis roadblock kat depan . adik aku pon gelabah gyler la , dengan pantasnye reverse kete . huhhhh ! nevess gyler kot2 polis tu kejar kitorang . then , ubah plan terpakse g Jeram Pasu . yana frust gyler ahh tak dapat g jere liney .
alif lagi yang jadi penunjuk arah ( ye ke ? ) tok ke next station . hehe

sesampainye kitorang kat jeram pasu , legaaa . tak de polis , orang pon tak ramai . kitorang berempat plus mak cik jual air jee pompuan . yang laen sume laki . beli makanan , air , colet untok dilantak ( betoll ke ayat aku tuh ?? ) . kitorang cari port tok lepak n melantak . then , sesi bergambar pon tibe laa . kebanyakan gamba di ambil oleh alif n jakir .

so , jums cekidaud (:


duduk2 , amek gamba


gamba lagi (=


dan lagi ...


dan dan lagi .....

aku da ngantok , akan bersambung ..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...